At bringe verden til din dør

“Nøglen til din succes på internettet er evnen til at få surfere at stoppe på dit websted, ser omkring og i sidste ende for at købe noget.”-Heidi Richards
Ifølge Internet.com, inden år vil 2008 næsten 30% af offline Køb blive påvirket af online forskning. Hvis dit websted er et godt gennemført e-handels-websted, kan internettet betydeligt lavere både ordre-tager og kunde supportomkostninger efter salg er foretaget. Du kan også opleve større Køb pr. transaktion. Gennem automatisering, kan du sælge den “back-end” på den forreste ende ved at foreslå yderligere elementer på tidspunktet købet er foretaget. Du kan tilbyde din kunde yderligere oplysninger, såsom ordresporing. En kunde kan shoppe fra komfort i hans eller hendes hjem i hendes bunny hjemmesko eller hans boxer shorts. Du kan give kunden en større vifte af tilbud. Ingen grund til at sende en stor stor butik via mail længere. Når du løber tør for en vare, fjerne du bare det fra hjemmesiden. Gør shopping så meget lettere.
Men først er du nødt til at få dem der! Uanset hvilken funktion dit websted udfører, hvad enten det er at vise din online brochure eller e-handels-websted, for at få folk til at besøge, du stadig nødt til at markedsføre dit websted. Det er nemt at oprette et nyt e-handels-websted, få folk til at besøge din er ikke så let.
At få trafik til en anden tid vende tilbage til dit websted er lige så udfordrende. Levere en vare eller tjenesteydelse kundebehov, og de kan være tilbage og de kan endda henvise andre.
Hvad adskiller dig fra konkurrencen? Check dem ud. Se, hvis de er online og se hvad de laver. Look for styrker og svagheder i webstedets budskab, design og links. Find ud af hvem der er online. Hvordan andre passer ind i din målgruppe?
Surfing er én ting, besøge en anden, men at sælge noget online er den ultimative udfordring af e-handel i dag.
Når du opretter eller forbedringer til dit websted, er her et par ting at huske:
Designe en brugervenlig hjemmeside. Gøre den informativ og let at flytte rundt, så de vil ønsker at komme tilbage. Brug lyse baggrunde med mørk tekst for nem at læse. Det er også bedre at have færre oplysninger på en side end sider fuld af tekst, der vil miste læserens interesse. Har en iøjnefaldende hjemmeside, der underholder og oplyser.
Holde grafik simpelt. Overdreven brug af grafik og flash-grafik tage længere tid at hente. I dag, har du 5-10 sekunder til at fange din besøgendes opmærksomhed. Hvis lastning dit websted tager længere tid end det, er chancerne gode, at de hurtigt afslutter.
Holde din URL (uniform resource locator) – aka web site adresse/domænenavn-simple. Det er den vigtigste måde, folk finde dig på nettet. Mens mange af de gode dot.com er taget, er dot .net et levedygtigt alternativ. Snart, de også vil være borte. Hvis du ikke allerede har gjort det, få dit domænenavn straks. Gøre det mindeværdige, noget folk kan skrive i emnelinjen i en søgemaskine, der er på udkig efter hvad du har at tilbyde. Svært at stave ord gøre det vanskeligere for besøgende at finde dig.
Lad os antage, du har opbygget en stor Web arbejdsplads. Det er fyldt med godt indhold, godt organiseret, let at navigere, og tilskynder til kundekontakten. Men du har brug for besøgende. De følgende online marketing ideer vil hjælpe dig med at sælge dine produkter eller tjenester, tilbud bedre kundeservice, hjælpe dig med at opbygge dit firmaidentitet og skabe brand awareness på markedet. I virkeligheden, hvis du er ubarmhjertig i din stræben efter markedsføring på internettet, vil du være svært at slå.
Her er tre ideer til at “bringe verden til din dør.”
Nummer et: Føre med dine fordele. Som med enhver copyright, kan overskrifter gøre eller bryde din succes. Klart fordele dit websted har at tilbyde i din overskrift. Bruge magt ord, ord, der appellerer til dine besøgende følelser. Det bør beskrive, hvordan du vil løse et problem, lindre smerter, forbedre din besøgende liv, uddanne dem, give dem noget gratis, spare dem tid og så videre.
Nummer to: Fange besøgende. Tilføje en formular på dit websted, så besøgende kan “Registrer” – forlade deres navn og e-mail-adresse. Fortæl dem, du vil bruge oplysningerne til at sende dem periodisk email besked annoncerer specielle tilbud og nye produkter og tjenester. Det er vigtigt, at du gør det også nemt for folk at fjerne sig selv (afmelde) fra din liste. Aldrig sende noget til denne gruppe, medmindre du har noget værdifuldt at tilbyde eller sige. Holde emails korte og koncise. Tilføje links til din meddelelse, at direkte folk tilbage til dit websted for flere oplysninger. Spare tid ved at automatisere denne proces med autosvar.
Nummer tre: Starte en Ezine dette er en instant kunde database builder, især hvis du tilbyder det gratis og det har en opfattede værdi til dine besøgende. Ezines tillade dig at opbygge et forhold til dine kunder og kundeemner. Det bør være kort, interessante og fyldt med værdifulde oplysninger. I øjeblikket skriver jeg fem ezines. De er Self-Marketing nyheder, at skabe en arv, Ramblin’ Rose, kronblade N cent og WECommerce nyheder. Mellem de fem ezines har vi en samlede abonnentgrundlag næsten 30.000 opt-in kundeemner og kunder fra hele verden. Ud over den store marketing potentielle ezines tilbyde, hjælper de dig med at udvikle et positivt omdømme.
Da World Wide Web fortsætter med at vokse og udvikle sig, flere og flere virksomheder og enkeltpersoner vender sig til internettet for at tjene deres behov. Sørg for verden ved for at vende tilbage til dig.
Uddrag fra PMS principper – magtfulde Marketing strategier til at vokse din virksomhed af Heidi Richards

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *